Fortsätt till huvudinnehåll

Mobilanyheter passerar en halv miljon sidvisningar!

Mobilanyher är en hobbysida jag startade våren 2016. Min tanke var att uppdatera med ett inlägg om dagen, men i takt md att fler läsare hittade in så kände jag en viss press på att vara först i Sverige ut med nya, intressant mobilartiklar. Under dagen har Mobilanyheter passerat över en halv miljon (!) sidvyer. Detta inom den imponerande tidsramen av 11 månader.

Vilken resa min sida gjort när jag tänker tillbaks.  Sidan startade jag upp i mars 2016 och sedan dess har fler och fler läsare trillat in på sidan. Jag tror starkt på det jag gör, och att allt material som publiceras på sidan hänger ihop med vad jag själv tycker.

Jag litar inte för fem öre på tester från de större tech-tidningarna idag, för vem vet, de kan mycket väl vara köpta tester. Oavsett hur stor min sida kommer bli kommer jag aldrig tillåta köpta tester. De produkter jag testar ska innehålla mina åsikter, inte någon annans.
Jag har både fått erbjudande om att börja skriva för Swedroid och TeknikHype, men tackade naturligtvis nej. Jag förklarade att jag trodde hårdare på min egna sida, något som visar sig stämma när Mobilanyheter nu passerar över en halv miljon sidvyer.  Detta innebär att Mobilanyheter har cirka 45 000 sidvyer varje vecka, att jämföra med exempelvis Swedroid som har ett snitt på 150 000 sidvyer varje vecka! Min sida är med andra ord på god väg att ta in på en sida som Swedroid, vilket såklart känns jätteroligt! Min högsta önskan är att ni fortsätter att sprida sidan, precis som ni gör nu, så kan den oberoende tech-sidan komma att bli den största tekniksidan i Sverige inom en snar framtid!

En annan sak ni läsare säkert också funderat över är varför jag inte har någon reklam på sidan, har jag rätt? Jag driver Mobilanyheter som en hobbysida, och behöver därmed inga pengar på att göra reklam på sidan, reklam som ofta känns irriterande

Stort tack för att du läser Mobilanyheter! Tillsammans kan vi göra sidan ännu större!