Fortsätt till huvudinnehåll

Därför startade jag upp Mobilanyheter.net

Många av er läsare har säkert funderat på hur Mobilanyheter kom till. Har jag rätt? Sidan har snart varit ständigt aktiv i ett års tid. I denna text kommer jag förklara vad det var som gjorde att jag startade upp denna sida!  

Jag är en väldigt teknisk kunnig person som mer än gärna hjälper mindre tekniskt kunniga personer. Innan jag började med skrivandet på denna sida så var jag en hel del på PhoneHouse där jag hjälpte kunder med köp av nya mobiler samt även teknisk support. En affär jag fortfarande är på ganska ofta!

En dag kom jag och tänka på en sak: Swedroid, Mobil, M3 etc skulle behöva en oberoende tech-sida som skulle kunna konkurrera, det var här iden med Mobilanyheter föddes. ALLA större tidningar är köpa idag, på ett eller annat sätt. Mitt mål med denna sida är att den aldrig ska kunna bli köpt på något sätt. Alla recensioner och tester ska innehålla mina åsikter, inte någon annans.

Med denna sida riktar jag också in mig på att vara föst ut med tech-nyheter i Sverige, något som inte alltid lyckats, men oftast.

Jag kör nästan aldrig med någon reklam på sidan då jag vill att ni läsare ska känna er välkomna in på sidan utan att tro att Mobilanyheter.net är en köpt sida. Det har dock minsann inte varit lätt. Både Swedroid och TeknikHype har varit intresserade att att "värva" över mig, men jag har tackat nej då jag tror mer på denna sida.

Mobilanyheter.net går riktigt bra med cirka 7000 sidvyer dagligen. Jag vill tacka just dig för att du går in och läser Mobilanyheter.net!