Fortsätt till huvudinnehåll

Tillbakablick från den gånga veckan: detta har hänt i mobilvärlden (vecka 14)

Ännu en vecka med spännande mobilnyheter har passerat. Den här veckan har varit bland de lugnaste på länge, men jag har skrivit två artiklar som fångat ert intresse lite extra. Detta har hänt i mobilvärlden vecka 14!

Under gårdagen skrev jag om mina första intryck kring Samsungs nya flaggskepp Galaxy S8 Plus, ett inlägg som intresserade många av er läsare! Om du inte redan läst texten kan du göra det här. En annan artikel som intresserade många var min artikel om att LG G6 kan komma att bli LG:s största flopp någonsin. Det återstår däremot att se om LG G6 lever upp till mina förväntningar!

Utöver detta har också flera nya telefoner presenterats under veckans gång. Två exempel på detta är ZTE Nubia Z17 Mini och  Huawei Honor 8 Pro. Mer om telefonerna kan ni läsa på respektive telefon hyperlänk!