Fortsätt till huvudinnehåll

Samsung Gear S3 (Frontier) snart i testlabbet!

Samsung Gear S3 är en smartklocka som många av er läsare frågat om jag inte kan recensera här på bloggen. Jag har under kvällen lagt en beställning (observera att testet kommer vara baserad på mina egna tankar, då Samsung inte längre är en samarbetspartner) på en Samsung Gear S3 Frontier.  

Jag har under torsdagskvällen lagt en beställning på en Samsung Gear S3 Frontier. Gear S3 finns i två utföranden; antingen en modell med ett mer stilrent utseende (även kallad Classic) eller den varianten jag beställt som tål lite tuffare tag (Gear S3 Frontier).

Jag har i drygt ett år haft min trotjänare Samsung Gear S2 (läs testet här). Jag tycker framförallt det ska bli roligt att jämföra Gear S2 och Gear S3 med varandra, då det på pappret inte ser ut att vara särskilt stor skillnad mellan de två. Däremot brukar man säga att det är detaljerna som gör skillnad i dagens tekniska prylar. Vi får se om detta stämmer in på Samsung Gear S3!

 
Bild: Samsung