Fortsätt till huvudinnehåll

En mobilnörds största önskan går i uppfyllelse - Xiaomi Mi Mix snart i testlabbet

Jag fick alldeles nyss en bekräftelse på att en beställd Xiaomi Mi Mi är på väg till testlabbet. Detta är en telefon som jag ser otroligt mycket fram mot att testa liksom ni ser fram mot att läsa ett test av telefonen hoppas jag!

Självklart är det varianten med 6 GB RAM och 256 GB inbyggt minne som jag lagt en beställning på. Den modernaste telefonen just nu kommer jag snart göra ett test på. Precis som med alla produkter jag får hem kommer jag även skriva ihop en unboxing på vad som ingår när man köper telefonen från Xiaomi. Det har varit väldigt mycket prat om hur små telefonens yttermått är i förhållande till den 6,4 tums stora skärmen. Men hur upplevs telefonen på de alla andra viktiga punkterna? En fråga jag inte kan besvara i skrivande stund, däremot är det något jag kommer kunna besvara när jag har telefonen i näven!  

Ser du fram mot testet av telefonen? Lämna gärna en kommentar!
Bild: Xiaoomi