Fortsätt till huvudinnehåll

Samsung - ett företag som inte tål kritik

Jag har sagt från dag ett att jag aldrig någonsin skulle bli uppköpt av något företag för att skriva något positivt som inte är sant. Jag misstänker att det kan ha satt käppar i hjulen för en av de största tillverkarna i Sverige, Samsung. Det då giganten igår meddelade att de inte vill fortsätta att låna ut produkter som jag ska recensera här på bloggen, vilket såklart är väldigt tråkigt, då ni inte längre kan få min 100% ärliga åsikt på många av företagets allra nyaste produkter, om jag inte köper dem själv! 

Att man idag inte ska kunna vara 100% ärlig i sina recensioner är skrämmande, att Samsung dessutom kallar denna sida för "väldigt liten" låter inte bättre. Jag vet inte hur ni tänker, men för mig är 66 000 läsare en enorm siffra på dessa månader som sidan varit ständigt aktiv.
Det jag vill förmedla med detta inlägg är att ni som läsare inte ska tro på allt som står på de större tech-sidorna, då de antagligen får bra betalt om de skriver extra bra om Samsungs produkter!


Bilden är lånad av Samsung