Fortsätt till huvudinnehåll

Vivo berättar mer om Apex 5e mars - har ett gäng banbrytande funktioner

Vivo har under dagen avslöjat att tillverkaren kommer hålla ett event den 5e mars där tillverkaren kommer visa upp den nya konceptmobilen Vivo Apex, en riktigt häftig mobil som bland annat har en fingeravtrycksläsare över halva skärmen. 



Det har redan framkommit att mobilen fått en 6 tumsskärm med Full HD+ - upplösning i formatet 18:9 tillsammans med en OLED-panel. Det speciella med luren är att den har en fingeravtrycksläsare över halva skärmen och en kamera som gömmer sig i ett fack. Vivo kommer berätta mer om telefonen den 5e mars. Jag hoppas personligen att mobilen kommer ut i butik. Om så är fallet kommer jag ta mig en titt på telefonen nästa gång jag befinner mig i Thailand.

Bild: GSMArena
Källa