Fortsätt till huvudinnehåll

OnePlus 5T Lava Red - A New View

Från och med idag finns OnePlus 5T tillgänglig för försäljning i den nya färgen "Lava Red". Det här är den snyggaste färgkombinationen jag någonsin sett på en mobil. 



I november presenterade OnePlus flaggskeppet 5T i rött. Mobilen kommer inledningsvis bara till Kina men har nu alltså hittat till Sverige. Jag har tagit en titt på mobilen och tänkte dela med mig av de intryck jag fått av mobilen i den här artikeln. 

Telefonen har en röd baksida medans knapparna och ramen som löper längst med mobilen också är röda. Framsidan är däremot svart, vilket gör att jag dras som en magnet mot mobilen. Kombinationen rött och svart är svårslagen. Dessutom skiftar mobilens baksida färg beroende på omgivningen. När du befinner dig i en mörk miljö kommer mobilens baksida och ram vara mörkröd medans om du är i ljusare miljö kommer färgen vara mera ljusröd.



OnePlus 5T Lava Red är från och med nu tillgänglig på OnePlus hemsida i konfigurationen 128 GB inbyggt minne tillsammans med 8 GB RAM.

OnePlus 5T Lava Red VS OnePlus 5T Star Wars-Edition