Fortsätt till huvudinnehåll

OnePlus 5T är bästa mobilen 2017!

2017 börjar sakta närma sig sitt slut. Det här året har jag fått testa väldigt många olika mobiler, både Android och iPhone. Här är den mobilen jag skulle köpa just nu. 

Av de mobiler jag testat tycker jag att LG har gjort de största framstegen med LG G6. LG G6 är en riktigt bra mobil med framförallt en unik vidvinkelkamera. Trots det kan jag inte utse LG G6 till årets mobil då den bland annat slukar batteri som en Volvo 240 slukar soppa. Priset går istället till OnePlus 5T som verkligen imponerar för sin ynka prislapp. För 5590 kronor ingår bland annat 8 GB RAM i mobilen. OnePlus 5T gör pannkaka av mobiler så som Samsung Galaxy S8 och S8+ (som redan från start kändes långsamma). Dessutom har OnePlus 5T en fantastiskt bra kamera som fångar alla detaljer, så även om det är mörkt. Utöver allt detta har OnePlus 5T en supersnabb fingeravtrycksläsare. Många flaggskeppstelefoner innehåller idag likadana komponenter, och då är det detaljerna som räknas! Om OnePlus fortsätter på den här vägen kommer alla Samsung- och Apple fantaster snart inse vilket mobilmärke som gör de bästa mobilerna.

OnePlus 5T är den kompletta telefonen enligt mig. Vilken tycker ni varit bäst 2017? Lämna gärna en kommentar!