Fortsätt till huvudinnehåll

Jag unboxar iPhone X!

Så var dagen här, fredagen den 3e november. Ett datum som betyder att iPhone X släpps i butikerna. Jag har under dagen fått hem en iPhone X som jag i det här inlägget kommer att unboxa till följd av ett test som kommer vid senare tillfälle. 



Modellen jag fått hem av telefonen är den med silvrig/vit baksida. Detta är en detalj jag kan se direkt på lådans framsida då telefonen på lådans framsida matchar telefonen som ligger i lådan. På lådans undersida samt ovansida finns endast ett Apple-märke medans vi på långsidorna finner texten "iPhone". På baksidan finns informationen om hur mycket minne telefonen har.

Om vi dyker ner i lådan finns följande:


  • En iPhone X 
  • En stickpropp 
  • En Lightning-sladd 
  • En adapter från 3,5 mm till Lightning
  • En snabbstartsguide med tillhörande Appleklistermärken 
  • Ett par EarPods 
Test inom kort!