Fortsätt till huvudinnehåll

Jag gör en unboxing på Huawei Mate 10 Pro

Under dagen har jag fått hem ett paket från Huawei innehållande en Mate 10 Pro. Innan jag börjar testa mobilen tänkte jag först göra en unboxing på mobilen, en text som ni kommer kunna följa nedan! 



Huawei har valt att använda sig av en platt låda till Mate 10 Pro med ett mörkt tema. På framsidan av lådan finns produktnamnet och en Leica-stämpel som bevis för Huaweis samarbete med den tyska kameratillverkaren. Alla övriga sidor inklusive baksidan är fri från produktinfomation. När jag dyker ner i lådan finner jag följande:


  • Huawei Mate 10 Pro 
  • Ett tunt och mjukt TPU-skal 
  • En stickpropp 
  • En USB Type C till typ A-sladd 
  • Ett par hörlurar (med USB C-kontakt) 
  • En adapter från USB C till 3,5 mm 
Test kommer inom kort!