Fortsätt till huvudinnehåll

Jag gör en unboxing på Moto Z2 Play

Under kvällen har jag mottagit ett paket innehållande en Moto Z2 Play med 64 GB inbyggt minne tillsammans med 4 GB RAM. Det som sticker ut med den här telefonen är dess tjocklek på blott 6 millimeter. Innan jag testar telefonen kommer här en unboxing-text! 




Hela mobilens låda har fått ett genomgående tema i rött. På framsidan av lådan hittar vi en stor Moto-logga tillsammans med produktnamnet för telefonen och en text som förklarar att Z2 Play är kompatibel med Motorolas MotoMods. På den höga långsidan sitter ännu en logga med telefonens namn. På baksidan nämns det i stort sett bara att telefonen har en Snapdragon-processor, vilket får den här lådan att sticka ut från övriga lådor som brukar vara bombade med specifikationer.

När jag drar av omslaget och öppnar lådan finner jag telefonen i sig, en del manualer, en nål för SIM-kortet, en extra baksida (i form av ett Style Shell-skydd) och en laddare med tillhörande USB Type C-kabel. Det är allt som ingår när du köper en Moto Z2 Play. Test kommer inom kort!