Fortsätt till huvudinnehåll

Jag gör en unboxing på Microsoft Surface Book - hybrid mellan dator och surfplatta

Under dagen har jag fått hem en Surface Book från Microsoft. Det här är versionen med ”Performance Base”, vilket innebär att den dels utrustats med Intels I7-processor, men också att den fått 16 GB RAM, 1TB lagring och det kraftfulla grafikkortet GeForce GTX 965M. Här kommer min unboxing på enheten.




På framsidan av lådan finner jag produktnamnet och en bild på enheten, i det här fallet en Surface Book. Lådans vänstra långsida är märkt med produktnamnet för enheten medans de tre övriga sidorna är helt blanka. På baksidan av lådan finns lite text som nämner vad som ingår i lådan, men också vilken konfiguration av datorn som ligger i lådan.

När jag öppnar upp lådan möts jag först av Surface Book:en. Letar vi oss vidare ner i lådan finns här också lite dokumentation, en penna och strömadaptern med tillhörande sladd.

Nu kanske nu undrar varför jag lånat hem en dator för att skriva om? Skärmen på Surface Book går att ta loss från tangentbordet, och på så sätt blir Surface Book till en 13,5” stor surfplatta. Därför har jag valt att låna hem en Surface Book för test!