Fortsätt till huvudinnehåll

Nu byter Mobilanyheter slogan!

Mobilanyheter har sedan starten i mars 2016 drivits av en och samma person, Rasmus Hellmyrs. Jag har sedan dess testat ett gäng slogans men nu har jag bestämt mig för att köra på sloganen "By Rasmus Hellmyrs". 

De flesta av mina konkurrenter har flera anställda och är företag. Min sida drivs å andra sidan av en ensam privatperson och är inte ett stort företaget. Dagens mobilsidor påminner mycket om varandra idag och med den nya sloganen har jag tänkt att folk som kommer in ska komma ihåg sloganen (och således komma ihåg webbadressen). Förhoppningsvis ska jag kunna jobba med detta i framtiden då sidvyerna växer för var dag som går, och tala då inte om kommentarsfältet som blivit ett av Sveriges mest trafikerade på en mobilsida som denna. 

Vi ses vid nästa inlägg! :)