Fortsätt till huvudinnehåll

Jag gör en unboxing på Bose Soundlink Color II

Under fredagseftermiddagen fick jag ta emot ett nytt paket från Bose. Den här gången ska jag testa företagets mellanklasshögtalare Soundlink Color II. I vanlig ordning börjar jag med en unboxing-text.







Det första jag möts av är en produktbild på prylen i matchande färg, vilket i det här fallet är en Soundlink Color II i rött. På framsidan av lådan finner vi också en Bose-logga samt produktnamnet för produkten. På lådans långsidor finner vi en Bose-logga på vardera sida. På baksidan av lådan finner vi lite flera produktbilder på högtalaren tillsammans med lite specifikationer.

Här nämns det att Soundlink Color II har en batteritid på upp till åtta timmar och fungerar ihop med Bose Connect-appen. Soundlink Color II är också en av Boses första högtalare som tål stänk.

I lådan finner vi följande:
  • Bose Soundlink Color II
  • En micro USB-kabel
  • En manual


Test kommer inom kort!