Fortsätt till huvudinnehåll

Jag gör en unboxing på Bose QuietComfort 35 Limited Edition

Bose har i veckan släppt en begränsad upplaga av företagets senaste hörlurar QuietComfort 35 i färgen Midnight Blue. Jag har lyckligtvis fått tag i ett exemplar av hörlurarna och tänkte göra en unboxing på dem! 



Bose QuietComfort 35 Limited Edition


Om vi börjar med att ta en titt på det första man möts av, framsidan av förpackningen, så hittar man saker så som produktnamn, en bild på de midnattsblå hörlurarna och text som förklarar att hörlurarna har aktiv brusreducering och är trådlösa. Om vi går vidare till den högra och vänstra långsidan så hittar vi en Bose-logga med text som säger "Limited Edition", vilket innebär att den midnattsblå färgen endast kommer i begränsad upplaga.

Bose QuietComfort 35 i färgen midnattsblå 



På baksidan av lådan hittar jag mer detaljer om själva hörlurarna. Här förklarar Bose att QuietComfort är de mest välljudande hörlurarna de någonsin gjort. Vidare förklarar man också att man kan ladda hem en tillhörande app (för Android och iOS) samt att hörlurarna har en batteritid på 20 timmar vid trådlöst lyssnande.

Inne i förpackningen hittar jag följande innehåll:


  • Ett par Bose QuietComfort 35 i färgen midnattsblå
  • Ett förvaringsfodral 
  • En sladd för inkoppling i 3,5 mm uttag
  • En flygplansadapter 
  • En USB sladd för laddning
Jag gillar färgen midnattsblå väldigt mycket då QuetComfort 35 passar bra i färgen. Den sticker ut ur mängden, men är ändå diskret. Det bästa av allt är dock att färgen sätter en riktigt nörd-stämpel eftersom färgen bara finns i begränsad upplaga. 

Om ni inte läst mitt test på hörlurarna får ni gärna göra det här.


Bose QuietComfort 35 i färgen midnattsblå